Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення і обміну:
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Обмін або повернення товару належної якості робиться за рахунок покупця.
Обмін або повернення товару неналежної якості робиться за рахунок продавця.
Повернення або обмін товару здійснюється компанією "Нова пошта".
Щоб здійстнити обмін або повернення зв'яжіться з нами за вказаними номерами телефонів:
+38(097) 050-48-84
+38(095) 197-54-20